Don´t let the bed bugs bite!

Efter 3,5 års förhållande var det äntligen dags att införskaffa en vettig dubbelsäng!
Ni skulle aldrig tro mig om jag berättade vad den kostade!


 
Idag är jag ledig och ägnar mig åt att inviga mitt nya strykjärn och byta gardiner.
Jag har äen röjt upp en del i detta kaos!

Som jag berättat tidigare står det altså en dubbelsäng i vardagsrummet, samt massa kartonger. Vi har ett speceriskåp och ett kyskåp i vardagsrummet, ett i köket, två ugnar i köket samt en spisfläkt liggandes på köksbordet.
Det är KAOS!

Men jag har lagt min energi på att städa sorummet och tvätta sminkborstar.
Garderoberna är överfulla och förrådet i källarn är fyllt till taket. Vart kom alla prylar ifrån?


När vi lämnade Gislaved bakom oss fyllde vi hella bohaget i en släpa och en kombi. Thats it... Nu är det prylar överallt!
 
Men i helgen är det mycket som ryker! Det kan jag lova hahah
Det går förresten bra för mina karameller på tradera.. ^^ 6 bud nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0