Jan. 09, 2013

oh no. känner mig sjuk! är äntligen på väg hem efter en väldigt häktisk dag. Jag jobbade över 30 minuter och hade ändå saker kvar som jag helt enkelt fick lämna. sånt gillar inte jag. jag vill ha ett avslut och känna mig klar innan jag åker hem. idag har det varit sjukt rörigt och det i samband med att jag känner mig dålig har verkligen varit påfrestande. nu börjar även träningsvärken komma smygandes. men!!! vilket gnällparty detta blev! Jag kan meddela något kul istället! av en händelse blev jag sugen på att kolla upp cirkusträningar i sthlm, något jag höll på med mellan 6-12 års ålder och jag hittade en öppen träning som börjar i februari. den tänker jag besöka! inte nog med det stötte jag på en kille på festen i helgen som också tränat cirkus och dessutom haft en egen! det var ett kul sammanträffande kan jag tycka. nu vill jag att t- banan ska komma fram så att jag får krypa under täcket och dricka the! min hals!
ciao så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0