Never to late to start!

hej på er!
Testar blogg appen och ser om man smabbt och smidigt kan dela med sig av vad som händer! Än så länge funkar det fint! ligger i sängen och slriver. Kom faktiskt hem från gymmet nyss! stolt! vi har varit där och köttat i en timme! Jag blev glatt överraskad att jag hade så pass bra kondition fortfarande trots att jag inte varit där sen september. Igår signa jag upp mig på ett årskort så nu blir det träna av!

kortsiktigt mål: kunna springa en mil på löpbandet.
långsiktigt mål: att hitta en fin och fit kroppsform som jag trivs med. vikt är mindre viktigt. optimal hälsa genom sund livsstil!



Godnatt, välkommen ljuva trämingsvärk i morgon


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0