Jan. 15, 2013

HEJ!

Jag är fortfarande sjuk.
 vi är hemma båda två i någon form av snyt och snor tävling.
Jag har stannat hemma sen i torsdags från jobbet och hade tänkt gå i morse, men vaknade och mådde sämre igen.


Idag blev det pannkakor till middag och jag hade nästan glömt hur sjukt gott det kan vara.
Jag blev också glatt överraskad när jag såg att min fina julblomma hade blommat ut!

Min syster och hennes kille gav oss fina julklappar!
En slips, kaffe och en underbar box med Artistry essentials skincare produkter!
3 stegs serien för normal till torr hy, ett serum och en olja.
Super fina och lyxiga saker som passar utmärkt nu i vinter när huden blir torr och tråkig!
Dessutom är oljan en riktig räddare i nöden nu när man snyter sönder näsan. När man blir sådär röd och känslig på näsvingarna är det så lndrande att smörja på med! moisture plus heter den!


Tusen tusen tack <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0