Nobody puts Baby in a corner

Hello i natten!

Sitter redo att krypa till sängs efter en slapp hemmadag med lite städ och fix.
Vi började dagen med att promenera bort till Centrum i solskenet och köpa nybakta frallor. Det var ordentligt kallt och kylan bet i kinderna.
Vi har plockat undan alla julsaker nu, då vi inte orkat tidigare eftersom i varit sjuka.
Jag har även lagt ut lite saker på tradera, efter att jag läst på hur det funkar. haha.
Nu behöver vi bara bli av med en dubbelsäng, en ugn och ett kylskåp då vi har dubbletter a detta, och dessutom få upp den nya köksfläkten. Ni kan ju tänka er hur rörigt vi har det här i vår 2:a.
Igår fick vi hem våra nya fina ICOOK knivar! Som jag har längtat efter att äga ett par sådana! Äntligen äntligen är de mina! Med 15 års garanti! Det ni!
Dom är helt underbara att använda. Känner mig som en mästerkock! Karln har redan lyckats skära sig i fingret. Min lilla klant!
Sov gott kära läsare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0